Storitve, na katere se lahko zanesete.

Vedno in povsod.

Za zagotavljanje izvrstnih storitev potrebujemo navdušenje, poštenost, sposobnost poslušanja ter široko paleto tehničnega znanja in sposobnosti, pa tudi izkušnje.  Naše podjetje in zaposleni imajo to in še več. Osebni stik z vami je vedno na voljo z namenom, da razvijemo najboljšo možno rešitev za vas. Naš pristop k storitva je pro-aktiven. Spodbujamo dialog s strankami, opozorjamo vas na pomembne datume, pripravljamo priporočila in se splošno trudimo zagotoviti nemoten potek na vseh ravneh. To so storitve, na katere se vedno lahko zanesete. Kjerkoli in kadarkoli.

Globalna usmeritev, lokalna prisotnost

Po vsem svetu naše servisno osebje skrbi za več kot milijon različnih dvigal, tekočih stopnic in tekočih klančin in zagotavlja vsakodnevni nemoten prevoz več milijonov potnikov. Da smo kos tej nalogi, delujemo preko svetovne mreže Thyssenkrupp podružnic.

Kakovost naših storitev se začne že ob prvem stiku z vami. Osebni stik, strokovnost in posluh za vaše želje zagotavljajo, da so vse vaše skrbi vedno obravnavane učinkovito, odkrito in hitro.

Pred sprejemom odločitve za vzdrževanje dvigala in/ali tekočih stopnic, je pametno razmisliti o nekaj dejstvih v zvezi tega:

Dvigala in tekoče stopnice predstavljajo večje investicijske vrednosti in so osrednjega pomena za funkcionalnost in podobo vaše zgradbe.

Izgled, nemoteno delovanje, hitrost odziva in zanesljivost vaših dvigal in tekočih stopnic lahko naredijo ali pa uničijo ugled - in prodajnost - vašega objekta.

Edini način za zagotovitev vrhunske zmogljivosti in dolge življenjske dobe: preventivno vzdrževanje.

Vse naprave v stalni uporabi potrebujejo stalno nego. To vključuje redne vzdrževalne preglede, nastavitve in usrezno mazanje.

Preventivno vzdrževanje ohranja dvigala in tekoče stopnice ves čas v brezhibnem stanju. 

Poceni vzdrževanje je lahko draga napaka !

Žal ne obstajajo stvari kot je »brezplačno kosilo«. Nizko-cenovni ponudniki storitev morajo nekako kompenzirati svojo nizko ceno – navadno ravno pri preventivnem vzdrževanju. Prej ali slej pa nastopi trenutek za plačilo poštene cene – običajno za draga popravila.

ThyssenKrupp servisno osebje je med najbolj usposobljeni v panogi.

Strokovni trenerji  vršijo redne seminarje v okviru tehničnih podpornih centrov (ITS). Oni tudi vodijo  naše servisne tehnike "na terenu", kot sestavni del tekočega programa usposabljanja. To obsežno usposabljanje pomeni, da so naši serviserji med najbolj kompetentnimi v panogi dvigal in tekočih stopnic.

 

Pogodba s ThyssenKrupp dvigala d.o.o. je uporabniku tako prijazna kot vse naše storitve.

Potrudili smo se oblikovati takšno servisno pogodbe, ki je enostavna za branje in razumevanje. In ko podpišete pogodbo s ThyssenKrupp dvigala d.o.o., ste lahko prepričani, da bomo naredili vse, kar je napisano. Če je ugled vaš stavbe odvisen od tega, kako dobro vse deluje, je naš ugled odvisen od tega, kako dobro delujejo vaša dvigala in tekoče stopnice. Za nas pomeni nudenje izrvstih storitev investicijo v dolgoročno partnertsvo.